Українські архіви – К. Булкін

Листопад 18, 2008

Новий поромний термінал у Керчі / The New Ferry Terminal In Kerch

Нові перспективи

My material for RFERL (30.10.2007) “The New Ferry Terminal In Kerch: the Step to Opening the Regular Train Ferry Kerch – Poti”.

Мій матеріял для Радіо Свобода (30 жовтня 2007 р.) “Новий поромний термінал у Керчі: крок до відкриття регулярної поромної переправи Керч – Поті”.

Київ, 30 жовтня 2007 (RadioSvoboda.ua) – У Керчі ввели в експлуатацію новий поромний термінал. Він дасть змогу створити регулярну поромну переправу Керч – Поті, що значно скоротить час доставки вантажів між Україною та Закавказзям. А ще поромна переправа Керч – Поті підриває домінування російських морських перевізників у закавказькому напрямку, а Україна стає тут повноцінним і конкурентоспроможним гравцем, вважають оглядачі.


Із відкриттям переправи суттєво розширяться транзитні можливості України, каже директор з питань розвитку і маркетингу судноплавної компанії «Укрферрі», яка є виконавцем проекту, Роман Моргенштерн.

Крім того, значно збільшаться можливості перевезення вантажів до Грузії, Азербайджану, Вірменії, країн Центральної Азії.

«Це дуже суттєвий новий, альтернативний транспортний маршрут, який може бути введений у дію з відкриттям Керченського поромного терміналу й поромної лінії Керч – Поті. Тому ми впевнені, що це буде перспективно, це буде важливо», – каже Роман Моргенштерн.

Технічно все готове

Власне відкриття маршруту може відбутися тоді, коли Укрзалізниця узгодить нормативно-правову базу, а прикордонники й митники залагодять усі питання щодо відкриття поромного пропускного пункту. Технічно все вже готове – перше пробне пришвартування порому в порту Керч пройшло успішно.

Потрібна була міліметрова точність, адже залізничні шляхи порту й порому мали скласти єдине ціле. Капітан судна Олександр Горун впорався із завданням за кілька хвилин.

Коли три пробні вагони закотили з берега на пором і назад, учасники випробувань пересвідчились: поромний міст відцентрований точно, він готовий до роботи на лінії Керч – Поті.

Нові перспективи для України – і для ГУАМ

Головний редактор газети «Флот України» Ігор Лосєв вважає, що завдяки запровадженню нового проекту відкриються нові перспективи.

«Це прислужиться інтенсифікації економічних зв’язків між Україною та Південним Кавказом і в перспективі, напевне, це призведе й до створення поромної переправи Керч – Батумі, а можливо, навіть кудись і в один із портів турецького узбережжя Чорного моря, скажімо, Самсун, Трабзон і таке інше», – вважає він.

Іще одна важлива особливість майбутньої переправи, на думку Ігоря Лосєва, полягає в тому, що вона економічно підсилить міждержавне об’єднання ГУАМ і надасть цьому політичному проектові нове дихання.

«ГУАМ насамперед слід підживлювати економічними проектами створення транспортних, газотранспортних і нафтотранспортних коридорів, які б з’єднували Каспійський басейн із Чорноморським та Балтійським басейном. Якщо справді тут докладати зусиль, то ГУАМ із декларації про наміри стане дуже ефективним міжнародним об’єднанням», – каже Лосєв.

Укрзалізниця обіцяє, що залагодить формальності, пов’язані з затвердженням спеціальних правил прямого міжнародного залізничного сполучення Керч – Поті, упродовж найближчих двох тижнів. Одразу після цього поромна переправа буде готова почати свою роботу.

Advertisements

Напишіть коментар »

Коментарів ще немає.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

Блог на WordPress.com .

%d блогерам подобається це: