Українські архіви – К. Булкін

Липень 26, 2009

Анонс: 28 липня – мій прямий етер на УР-1 / Announcement: 28.07.09 – My Live Talk Show On UR-1

Filed under: Події / Events,медія — Кирило Булкін @ 22:18
Tags: , , ,
28 липня о 14-10 на УР-1

28 липня о 14-10 на УР-1

On Tuesday, 28.07.2009, at 14-10 (Kyiv time) moderator Halyna Babiy will host me at live talk show at the 1st Channel of Ukrainian Radio. We are going to discuss my songs, my blog activity, my monoperformances and other themes. Several songs and fragment from my radioplay will be broadcasted. You can follow the live broadcast in Internet here.

У вівторок, 28 липня, о 14-10 за київським часом я буду гостем прямого етеру ведучої Галини Бабій. Теми, намічені для обговорення: мої пісні, мій блоґ, мої просвітницькі програми (моновистави) тощо. Прозвучить кілька пісень та фрагмент моєї радіоп’єси. В Інтернеті прямий етер можна слухати тут.

Напиши коментар »

Коментарів поки що немає.

RSS feed for comments on this post.

Залишити відповідь

Створити безкоштовний сайт або блог на WordPress.com.

